יום רביעי, 2 בדצמבר 2015

חוג העצמה אישית בקבוצה לבני נוער בנשר/טליה המאירי ישי

חוג העצמה אישית בקבוצה לבני נוער/טליה המאירי ישי
לא פעם אני שומעת את עצמי ואנשים אחרים מבוגרים כמוני אומרים:
" לו היה לי כל הידע הזה בעבר או אם הייתי לומדת זאת, הייתי חוסכת מעצמי הרבה עוגמת נפש ויותר מצליחה בחיי".
אז זהו, שזה אפשרי ויותר טוב מוקדם מאשר אף פעם, לכן החלטתי לפתוח חוג העצמה בקבוצה לבני נוער.
המטרה שלי להוציא כמה שיותר בני נוער לחיים עם כלים שימושיים כך שהם יוכלו ליצור הצלחות בחייהם.
החוג יתקיים פעם בשבוע בימי ב' משעה 17:00-19:00 מינואר 2016 ועד יוני 2016 (כולל).
בקבוצות קטנות של 10 בני נוער בגיליים 13-18
בכל מפגש יהיה זמן לשיתופים. המפגשים דיסקרטיים ועל הקבוצה יהיה לשמור על פרטיותו של כל אחד ממשתתפיה.
מפגש היכרות עם החוג 4/1/15 שעה 17:00 ברח' הערמונים 11/4 - נשר
בין הנושאים שיהיו בחוג:
חסמים – מהם החסמים שלנו בחיים ? מה מונע מאיתנו להצליח ?
ערכים – מה באמת חשוב לנו בחיים ואיך נתחבר אליו ?
אמונות – איזה אמונות מקדמות אותנו ואיזה מעכבות ואיך ניתן להשתחרר מהן ?
החזון – מה החזון שלי ואיך אגיע אליו ?
הגדרת מטרה בחיים - מה אנחנו רוצים להשיג בחיים ואיך נשיג זאת ?
קביעת יעדים ותוכנית פעולה.
העצמה אישית.
ניהול זמן ודחיינות – איך אנהל את הזמן שלי יותר טוב ?
פתרון בעיות וקבלת החלטות – האם אני יודע איך לקבל נכון את ההחלטות שלי ?
דימוי עצמי ותדמית עצמית – איך אני תופס את עצמי ואיך אחרים רואים אותי ?
תקשורת בינאישית.
התמודדות עם כעסים.
חשיבה חיובית.
סגנונות תקשורת – איך אני מדבר ואיך האחר ? איך אפשר ליצור שיתופי פעולה.
הצבת גבולות ופריצת גבולות.
התמודדות עם אתגרים בחיים ועוד....
לפרטים נוספים והרשמה לערב ההיכרות:
נא להתקשר  אלי - 0547574874 או להשאיר פרטים ב- http://melevellev.co.il
טליה המאירי ישי - מנחה בכירה של NLP  ודמיון מודרך, מאמנת אישית ומשפחתית מקצועית מטעם לשכת המאמנים, מתמחה בהפרעות קשב ולקויות למידה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה