יום שלישי, 10 במרץ 2015

הפרעת קשב וריכוז ולקויות למידה - אם ילדכם אובחן שיש לו הפרעת קשב וריכוז ולקויות למידה כדאי שיקבל ליווי מקצועי

אם ילדכם אובחן כבעל הפרעת קשב וריכוז או/ו לקויות למידה עליכם לדעת כי ניתן לעזור לו ולצייד אותו בכלים לשיפור הישגיו, ביצועיו והדימוי העצמי שלו. הפרעת קשב וריכוז אינה בעיית יכולת אלא בעיית ביצוע. את היכולת ללמידה במח אפשר לשפר. המח שלנו גמיש ומסוגל ליצור מסלולים תקינים ללמידה.
אם אתם הורים שטובת ילדיכם והצלחתו חשובה לכם, ההצעה הזו עבורכם.
כל הורה רוצה שילדו יצליח בלימודים וחברתית.
כל הורה רוצה שילדו יקרא, יכתוב ויפתור תרגילי חשבון. יהיה לפחות כמו חבריו ואף יותר. איזו גאווה זו לראות את הילד שלכם מצליח ומגיע להישגים.
אבל יש ילדים שנולדו עם קשיים. את המקצוע הורים לא למדו אותנו ועל אחת כמה וכמה איך להתמודד ולעזור לילד שלנו הסובל מקשיי למידה או בעל הפרעת קשב וריכוז. אולי אפילו אתם מזהים בו את עצמכם בילדות או אפילו היום.
לכם כהורים אין הכלים לעזור לילדם וגם מוטב שאת פיתוח מיומנויות הלימודים והכישורים החברתיים תשאירו לאדם מקצועי, כך תשמרו את מערכת יחסיכם הטובה עם ילדכם תשמר.
ילד שלא בנה מסלול תקין ללמידה החל מגן חובה או כיתה א', יגדיל משנה לשנה את הפערים שלו בלימודים. אם לא תתנו לילדכם את העזרה לה הוא זקוק מוקדם ככל שניתן, הוא יכשל והדימוי העצמי שלו יהרס.
במידה וילדכם סובל מלקות למידה, הוא אינו עצלן, נכון יש לו פוטנציאל, אך הוא מתקשה לנצל אותו, המלים בורחות לו, הכתב שלו לא ברור, הוא עדיין רואה בראיה תלת ממדית ולא עשה את השינוי לראיה דו ממדית, הוא מתקשה להתרכז, מתקשה בסיום מטלות ועוד...
האם ידעתם שבנות בשלות ללימודים בגיל 6 ובנים בגיל 8 ?
בנות פחות מאובחנות לעומת בנים כי בנים יותר היפראקטיביים ואצל בנות זה יכול להיות יותר בהזזת רגל או ביתר ורבאליות.
במידה וילדכם סובל מהפרעת קשב וריכוז, הוא זקוק להדרכה, ליווי וחיזוק הדימוי העצמי שלו. הוא לא יודע איך להתנהל מול הזמן, הוא לא יודע לא לכעוס, הוא לא יודע להפיק לקחים ולקבל החלטות, הוא פזיז, מתפרץ, דוחה דברים לדקה התשעים ועוד....
אימון משפחתי הנותן לכם ההורים כלים וידע איך להתמודד עם ילדיכם בשילוב עבודה פרטנית עם ילדם ושיפור מיומנויותיו החברתיות תוך כדי יצירת הצלחות בחייו, תעלה את הדימוי העצמי של ילדכם ותיצור שלווה, הנאה, אחדות, ותקשורת יעילה בביתכם.
יש לי את כל הכישורים להעניק לכם את מה שאתם כמשפחה זקוקים לו: אני גם מאמנת אישית וגם משפחתית, אני מנחה בכירה של NLP ודמיון מודרך ומכאן אני משלבת בין כל הכלים העצמתים האלה. בנוסף אני מאמנת להפרעת קשב וריכוז ומטפלת בשיטה חייחודית -  שיטת רביב בלקויות למידה. תוך חצי שנה אתם תראו תוצאות נפלאות בחייכם ותשכחו איך התנהלתם בעבר.
אני מזמינה אתכם לקבל ממני מתנה – פגישת הורים ללא התחייבות על מנת שתכירו אותי ואת היכולות שלי לשפר את חיי ילדכם ולשפר את התקשורת שלכם בתוך הבית.
על מנת לקבל את המתנה, השאירו פרטים כאן בצד שמאל ואחזור אליכם במהרה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה