יום שלישי, 17 במרץ 2015

NLP - הבחירות שלנו בחיים וכמה NLP יכול לעזור

בחיים הכל עניין של בחירות.
כל אחד ואחת בנקודה מסוימת עושה את הבחירה שלו או שלה.
הבחירה הזו נכון לאותו רגע הנה הבחירה הנכונה עבורו או עבורה.
בדיעבד תמיד יותר חכמים, אלא שאת העבר לא ניתן לשנות. אפשר ללמוד ממנו ולהסיק מסקנות להווה ולעתיד.
כל אחד ואחת בוחר ממקום אחר. כל אחד מביא לבחירה שלו את עולמו הפנימי ולכן הבחירות שלנו כה שונות.
חוויות הילדות שלנו מלוות אותנו לאורך חיינו. התרבות ממנה באנו. הם אלה שגורמים לנו להחליט כך או אחרת. 
יתכן ואנשים אחרים יאמרו לכם שאנחנו טועים, עדיין זו הבחירה שלנו.
אתמול גבר אמר לי "צריך להישאר נשואים ולא משנה מה למען הילדים". מיד התקוממתי. בעיניי לחיות עם האדם שאינו גורם לי לאושר אינה בחירה שלי. אני בוחרת בעצמי ובאושר שלי ואיני חושבת שלאף אדם יש זכות על החופש שלי לבחור היכן ואיך ארצה לחיות. 
הקדישו יום בחירות זה להרהור אודות הבחירות שלכם בחיים. הודו לבחירות האלה כי הן היו הכי נכונות עבורכן כשהן נעשו. למדו מהן וצמחו הלאה אל תוך חייכם הנפלאים.
יום בחירות מוצלח סמל ההבעה ‏‎smile‎‏
טליה המאירי ישי
מאמנת אישית ומשפחתית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה