שיטת רביב הנה שיטה לפיתוח ותיקון כישורי קשב ולמידה. בית הספר והחינוך המסורתי מעולם לא התכוונו להיות תוכנית המכינה את התלמיד ללמידה מערכת בית הספר הנה מערכת מלמדת.
מה קורה עם ילדים שאינם בשלים ללמידה עדיין או שהם מתקשים בלימודים ?
ילדים אלה מתוסכלים, ועם הזמן הופכים לתלמידים חלשים ואפילו לקווי למידה.
מהי בעצם לקות למידה ?
לקות למידה הנה ביטוי של העדר קשר והעדר קואוורדינציה בין חלקי המח. אם הקשרים האלה לא קיימים זרם החשמל נקטע ואז הזיכרון או המחשבה נפגמים ולא מתפתחים כהלכה. לקות למידה הנה נזק מזערי במח.
האם זה קשור לאנטליגנציה ?
רק אם תתפתח רשת עצבית ונוירולוגית במח, יתאפשר לילד לרכוש כישורי למידה אזי הוא יוכל לנצל את מלוא הפוטנציאל שלו.
אם נאמן את המח ומערכת העצבים כך שהמח יתפקד בשיא וישתף פעולה בין חלקיו וישלוט בתזמון גלי המח, אזי הילד ילמד אסטרטגיות המאפשרות למידה למרות הלקות שלו.
הוראה מתקנת אינה מתקנת את הלקות.
הידעתם שחלק מהילדים אינם בשלים ללמידה לפני גיל 8 או 10, בעיקר בנים, אימון מתאים יכול לעזור.
בשיטת רביב אנחנו עוזרים לילד ליצור במוחו מיומנויות אלה: תנועתית, ויזואלית ושמיעתית.
בשיטת רביב אנחנו עוזרים לילד לתקן את לקויות הלמידה שלו באמצעות תיקון המיומנויות הבאות: מיומנות לשונית, מיומנות הגיונית, מתמטית, ומודעות עצמית ותקשורת בינאישית.
המוטו בשיטת רביב הנו ליצור הצלחות ותחושת הצלחה בקרב הילד. העבודה הנה עבודת צוות בה משולב המאמן, הילד וגם הוריו. האימון עקבי ורציף. האמון מניע למידה, האמון מאפשר למידה מכל אירוע בחיי הילד. האמון מותאם וגמיש לילד. האמון יוצר מוטיבציה ללימודים. האמון מתרכז באיכות ולא בכמות. מה כן הילד הצליח ?
לתיאום פגישת התייעצות הורית ניתן להשאיר פרטים בצד שמאל.
מה קורה עם ילדים שאינם בשלים ללמידה עדיין או שהם מתקשים בלימודים ?
ילדים אלה מתוסכלים, ועם הזמן הופכים לתלמידים חלשים ואפילו לקווי למידה.
לקות למידה melevellev.co.il |
מהי בעצם לקות למידה ?
לקות למידה הנה ביטוי של העדר קשר והעדר קואוורדינציה בין חלקי המח. אם הקשרים האלה לא קיימים זרם החשמל נקטע ואז הזיכרון או המחשבה נפגמים ולא מתפתחים כהלכה. לקות למידה הנה נזק מזערי במח.
האם זה קשור לאנטליגנציה ?
רק אם תתפתח רשת עצבית ונוירולוגית במח, יתאפשר לילד לרכוש כישורי למידה אזי הוא יוכל לנצל את מלוא הפוטנציאל שלו.
אם נאמן את המח ומערכת העצבים כך שהמח יתפקד בשיא וישתף פעולה בין חלקיו וישלוט בתזמון גלי המח, אזי הילד ילמד אסטרטגיות המאפשרות למידה למרות הלקות שלו.
הוראה מתקנת אינה מתקנת את הלקות.
הידעתם שחלק מהילדים אינם בשלים ללמידה לפני גיל 8 או 10, בעיקר בנים, אימון מתאים יכול לעזור.
בשיטת רביב אנחנו עוזרים לילד ליצור במוחו מיומנויות אלה: תנועתית, ויזואלית ושמיעתית.
בשיטת רביב אנחנו עוזרים לילד לתקן את לקויות הלמידה שלו באמצעות תיקון המיומנויות הבאות: מיומנות לשונית, מיומנות הגיונית, מתמטית, ומודעות עצמית ותקשורת בינאישית.
לקות למידה melevellev.co.ilהוסף כיתוב |
המוטו בשיטת רביב הנו ליצור הצלחות ותחושת הצלחה בקרב הילד. העבודה הנה עבודת צוות בה משולב המאמן, הילד וגם הוריו. האימון עקבי ורציף. האמון מניע למידה, האמון מאפשר למידה מכל אירוע בחיי הילד. האמון מותאם וגמיש לילד. האמון יוצר מוטיבציה ללימודים. האמון מתרכז באיכות ולא בכמות. מה כן הילד הצליח ?
לתיאום פגישת התייעצות הורית ניתן להשאיר פרטים בצד שמאל.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה