יום ראשון, 1 בפברואר 2015

במיוחד בשבילך המורה ! –מה ילדים עם הפרעות קשב מבקשים

במיוחד בשבילך המורה ! – מה ילדים עם הפרעות קשב מבקשים ?

אני זקוק לסדר. לראות מול העיניים מה נלמד.

חשוב לי שתציינו שאני עושה משהו טוב כדי שארגיש שייך.

קשה לי עם שינוי מקומות.

אם אני יושב בקצוות יש לי פחות הפרעות.

קירות עמוסים עושים לי בלגן בעיניים.

אני רגיש לריחות ואסתטיקה.

קשה לי לשבת לאורך זמן.

קשה לי עם כתב יד לא ברור.

השתמש בלוח כדי שאדע לאן לחזור אם אלך לאיבוד.

קשה לי לא להתייחס לדיבורים מסביב גם אם איני מעורה בהם.

משפטי גנאי נשארים חרוטים אצלנו.

איני מבין ציניות.

שימו לב להצלחות הקטנות שלי.

תנו לי במה בטכסים ואירועים – אין עלי ביצירתיות.

עזרו לי ללמוד למבחן מבעוד מועד, בלי הפתעות.

היום בעידן הטנולוגיה אפשר להשתמש במסירונים או מייל להזכיר לי.

תנו לי מערכת שעות ברורה.



הורים יקרים, הטבה מחכה לכם. רוצים לקבל אותה, הכניסו פרטיכם בצד שמאל.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה