יום שני, 2 בפברואר 2015

הפרעת קשב וריכוז - איך ילד או מבוגר עם הפרעת קשב וריכוז יכול להתמודד יותר טוב עם ניהול הזמן שלו ? - כלים להתנהלות יותר נכונה

אחד האתגרים העומדים בפני ילד או מבוגר עם הפרעת קשב וריכוז הנו אתגר ניהול הזמן. אם אתם סובלים מהפרעת קשב וריכוז קרוב לוודאי, שאתם מתקשים להתנהל מול הזמן שלכם, מאבדים את הזמן שלכם, עושים דברים בדקה ה-90, הכל נראה לכם חשוב ודחוף, אינכם יודעים איך לעשות סדר עדיפות ואתם קופצים מעניין לעניין מבלי לחזור אליו או לסיים אותו. 
הפרעת קשב וריכוז
אתם בעצם לא יודעים איך לחלק את הזמן שלכם כך שתוכלו להספיק כל מה שנדרש או שאתם רוצים. יש לכם הרבה רעיונות וכשאתם באים ליישם אותם, אתם שוכחים או נורא נלחצים. סדר וארגון הם דברים שאתם זקוקים להם בחייכם. כשאתם יודעים היכן מונח כל דבר, כשאתם משאירים תזכורות וכשאתם מנהלים יומן וסדר יום, אתם יכולים לעזור לעצמכם לנהל את הזמן שלכם יותר טוב. אז בטח אתם שואלים איך עושים זאת ?




ראשית עליכם כבעלי קשב וריכוז לערוך לוח זמנים שבועי ולשבץ לתוכו את כל מה שעליכם לעשות. בתוך הלו"ז תחשבו כמה זמן יידרש לכל דבר, כאשר אתם מכניסים זאת למערכת של 24 שעות ביום, כאשר גם השינה נכנסת לתוכה. אתם יכולים ליצור OUTLOOK עם לו"ז שבועי ובו תזכורות. אפשר גם להכניס לתוך הפלאפון שלכם תזכורות לכל דבר שעליכם לעשות. יומן, תזכורת, רשימה, סדר יום יעזרו לכם כבעלי הפרעת קשב וריכוז להוריד את המוצפות שלכם. ככל שיהיה לכם יותר סדר כך גם תוכלו להספיק יותר ולהתנהל יותר נכון ואף להגיע לכל משימה שתכננתם. יש לכם מבחן, ישיבה חשובה, מפגש חשוב, עבודה להגיש פשוט חלקו את החומר לכמה ימים שנדרש. כך כל יום תעשו את המוטל עליכם ובסוף העבודה או ההכנה לה הייתם נדרשים יסתימו. תמיד ערכו רשימה של חשוב ודחוף ופנו לה זמן ורק אח"כ מה שפחות חשוב ודחוף. כך תתנו לדברים החשובים להיות בעדיפות גבוהה.

להורדת תכנון לו"ז -  http://www.calameo.com/accounts/4155403

לו"ז שבועי עם תזכורת כאמור יכול לעזור לכם בעלי הפרעת קשב וריכוז לנהל את זמנכם יותר טוב והוא כלי עבודה בסיסי.  יחד עם זאת יש עוד כלים שיכולים להוריד מכם את הלחץ ולהפחית את המוצפות שלכם ואותם אפשר לקבל במסגרת פגישה אישית איתי, בה נעבוד ביחד במשך שעתיים על כלים נוספים כמו: ניהול מוזנחים, טיפול בדחיינות, התמודדות עם פחדים, אמונות שמגבילות בעלי הפרעת קשב וריכוז, הצלחות, מעגל החיים שלכם, ותרגיל דמיון מודרך ועוד. אני בטוחה שלאחר מפגש כזה עולמכם יראה אחרת. פתאום תמצאו עצמכם מגישים עבודות בזמן, לומדים למבחן מבעוד מועד, מספיקים מה שהייתם צריכים לעשות, הרבה יותר רגועים ושלווים כי העולם שלכם מסודר יותר ופחות לחוץ. הטבת חודש פברואר 2015 מפגש בין שעתיים בעלות של מפגש בין שעה.

הפרעת קשב וריכוז

הורים יקרים, הטבה מחכה לכם. רוצים לקבל אותה, הכניסו פרטיכם בצד שמאל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה