יום שבת, 28 בפברואר 2015

NLP - אל תתנו לפחדים שלכם לנהל אתכם - טיפול בפוביות דרך NLP

1. אל תתנו לפחדים שלכם לנהל אתכם ! - טיפול בפוביות דרך NLP
עוד פעם בדיקות דם ?
עוד פעם זריקות ?
אתם צריכים לעבור טיפול, ניתוח אוטוטו ?
הידעתם שבמפגש אחד אפשר לפתור את הפחדים למיניהם ולהוריד לכם את רמת החרדה מהזריקות ויש סיכויים גדולים שתוכלו לעבור את בדיקת המעבדה ביתר קלות ?
שמי טליה ואני מאמנת אישית ומשפחתית מקצועית מטעם לשכת המאמנים.
אני עוזרת לרבים כמותכם להתגבר על הפחדים השונים בכלי מעשי וממוקד של NLP ודמיון מודרך.
התקשרו עוד היום ותוכלו להתגבר על מה שמונע מכם להיות בריאים יותר ומרחיק אתכם מהרגשה נוחה, שלווה ורגועה.
מתאמנת שלי שפחדה ממחטים, הורידה את רמת הפחד שלה מזריקות.
עכשיו זה הזמן, התקשרו עוד היום ותוכלו לעבור את הטיפול שאתם זקוקים לו.
האחריות ניתנת לכם, שביעות רצונכם מובטחת או שתקבלו את כספכם חזרה.
 
2.. אל תתנו לפחדים שלכם לנהל אתכם ! - טיפול בפוביות דרך NLP
פוחדים ממים ?
עוד פעם טיול במדבר ?
שוב צימר ללא ברכה ?
החגים בפתח.
הידעתם שבמפגש אחד אפשר לפתור את הפחדים למיניהם ולהוריד לכם את רמת החרדה מהמים ויש סיכויים גדולים שתוכלו להינות משהות במים ?
שמי טליה ואני מאמנת אישית ומשפחתית מקצועית מטעם לשכת המאמנים.
אני עוזרת לרבים כמותכם להתגבר על הפחדים השונים בכלי מעשי וממוקד של NLP ודמיון מודרך.
התקשרו עוד היום ותוכלו להתגבר על מה שמונע מכם הנאה ממים.
אני שפחדתי להכניס ראש למים, היום מכניסה את הראש למים באילת עם שנורקל ורואה את הדגים המדהימים שוחים במים. איני רוצה לחשוב איזה הפסד היה לי אם לא הייתי עוברת את התהליך.
עכשיו זה הזמן, התקשרו עוד היום ותוכלו להיכנס למים !
האחריות ניתנת לכם שביעות רצונכם מובטחת או שתקבלו את הכסף חזרה.
לפרטים:
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה