יום חמישי, 5 בפברואר 2015

הפרעת קשב וריכוז - איך אני כבעל הפרעת קשב וריכוז חוסך זמן בהכנת עבודה ?


אם אתם סובלים מהפרעת קשב וריכוז אזי אתם זקוקים למיקוד בעת כתיבת עבודה. לבעלי הפרעת קשב וריכוז יש נטייה להתפזר, ללכת לאיבוד והם מוסחים רבות. חלקו את העבודה למשימות. קבעו זמן ביומן עבור ביצוע המשימות לעבודה, שאתם צריכים להגיש, כך היא לא תתפספס לכם ולא תגיעו אליה בדקה ה-90.
הפרעת קשב וריכוז
כשאתם באים לכתוב את העבודה, רכזו את כל החומר שאספתם, העלו אותו על קובץ וורד.אם הוצאתם את החומר מהמחשב, אפשר לעשות "העתק והדבק" ובכך תחסכו לעצמכם זמן הקלדה נוסף. מתוך החומרים שהקלדתם, תוציאו את החומרים למצגת או לעבודה במילים שלכם ואם אתם מצטטים מתוך המאמרים, רשמו בעת העתקת הציטוט מהיכן הוא נלקח, אחרת אם לא תכתבו, תשכחו מהיכן לקחתם ואז תתברברו עם הזמן בחיפוש אחר מקור הציטוט.

אני נוהגת בקורסים להקליד את המפגשים ואז אני יכולה להיעזר בחומר המוקלד לכל דבר שאחפוץ בו. כשאתם קובעים זמן למשימות העבודה, עמדו בהן ואל תזלזלו ואל תעשו שום דבר אחר שאינו שייך לעבודה. דאגו למשטח סטרילי מהפרעות: כבו טלויזיה, טלפון או פלאפון, אל תכנסו לפייסבוק. הסירו כל אופציה להסחת דעת. הזמן שקבעתם לעבודה הוא זמן העבודה נטו. מותר לכם לקום מהכיסא אחת לכמה זמן להתאוורר, להכין קפה או תה, ללכת לשירותים, לעשות תרגילים לשחרור הגוף, אך בשום אופן לא לעשות שום משימה אחרת. יש כלים בכיור, הם יחכו. יש כביסה במכונה, היא תחכה לכם. אדם עם הפרעת קשב וריכוז מיד מוסח לדבר אחר ואז גם שוכח לחזור למשימה שבה היה. אדם בעל הפרעת קשב וריכוז מתקשה להיות מרוכז לאורך זמן. אתם צריכים גבולות ידועים מראש, תוכנית עבודה מסודרת מול העיניים ורק כדי שלא תלכן לאיבוד.
הפרעת קשב וריכוז


קליניקה "מלב אל לב - קן לשינוי" מעניקה למתאמנים שלה כלים להתמודדות עם הסימפטומים של הפרעת קשב וריכוז: ניהול הזמן, טיפול בדחינות, ניהול כעסים, מחשבות שליליות אוטומטיות, העלאת הביטחון העצמי והדימוי העצמי, קבלת החלטות ועוד..את הכלים האלה אני מביאה ממס' תחומים באימון: NLP ודמיון מודרך, אימון אישי, אימון משפחתי וטיפול בהפרעת קשב וריכוז ולקויות למידה בשיטת רביב. מגוון עשיר של כלים המותאמים לכם אישית. במהלך החודש הזה, פברואר 2015 אני מעניקה הטבה ללקוחות חדשים. לקבלת ההטבה, היכנסו והירשמו בצד שמאל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה